Elektroniczna skrzynka podawcza
Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczenia dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. 2011, Nr 206 poz. 1216) w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu została uruchomiona
Skrytka ePUAP:/pcprradom/skrytka
mająca na celu obsługę dokumentów elektronicznych.
W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu:
- Przekazanie dokumentu poprzez stronę Elektronicznej Skrzynki Podawczej - wypełnienie formularza bądź przesłanie podpisanego dokumentu.
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Sekretariatu PCPR w Radomiu mieszczącego się przy ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, budynek B w pokoju nr 12 na następujących nośnikach danych:
- dyskietka 1.44 Mb,
- pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0 obsługiwana i wykrywana przez MS Windows XP,
- płyta CD-RW,
z możliwością zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu (akceptowane struktury fizyczne i zakresy użytkowe):
- Akceptowane formaty dokumentów elektronicznych:
- txt, doc, rtf, odt, pdf - dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne;
- xls - arkusze kalkulacyjne;
- gif, tif (tiff), jpg (jpeg) - dokumenty graficzne;
- zip, rar, arj - do zmniejszenia objętości dokumentów elektronicznych o dużych rozmiarach.
- Dokumenty elektroniczne muszą być:
- podpisane bezpiecznym podpisem cyfrowym nadawcy weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu,
- opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument,
- wolne od wszelkiego rodzaju wirusów komputerowych oraz innego szkodliwego oprogramowania.
Uwagi:
Dokumenty elektroniczne niespełniające wszystkich wymagań określonych powyżej będą automatycznie odrzucane i pozostaną nie rozpatrzone. W takim wypadku nie będą podejmowane żadne czynności związane z informowaniem nadawcy takiego dokumentu elektronicznego.
W przypadku braku kompletu dokumentów strona będzie wzywana do ich uzupełnienia.
email: pcpr@spradom.eu tel.:48 38 15 070 fax: 48 38 15 070 , w dniu: 09‑05‑2008 12:56:00
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92 , w dniu: 09‑05‑2008 12:56:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|